onsdag 22. august 2007

kjærestegaranti sier du?

leste senest i dag i byavisa at trondheim fortsatt maser om denne "kjærestegarantien"

som ung og singel, så skal jeg nå teste ut denne garantien.. jeg ser bort i fra at jeg allerede har brukt opp min kvote, for det er sikkert noen fraflyttere som gir sin kvote til meg..kan vel ha flere?

gjennom denne bloggen skal jeg loggføre alt som skjer meg når det kommer til det motsatte kjønn...

jeg begynner i morgen, torsdag 23.08.07


oG bare for å ha det nevnt, jeg er ikke noe som helst desperat, og det er tull at man må ha en mann for å kunne overleve i dagens samfunn.. jeg kjeder meg bare litt om dagen, og med dette prosjektet kan jeg ha noe ved siden av skolen å konsentrere meg om :)

Jeg skal heller ikke anstrenge meg veldig... jeg skal ikke gå ut hver eneste dag og "selge" meg selv, men jeg skal bare loggføre om denne kjærestegarantien fungerer hvis du er et normalt oppegående vesen...

2 kommentarer:

Anette sa...

Gi meg mer informasjon om denne kjærestegarantien!! Jeg flytter til Trondheim imorra om det stemmer...

Terese sa...

hm... skal finne informasjonen du trenger, Luigi :)