onsdag 22. august 2007

onsdag 22.08.2007

jeg har ikke noe å skrive..
"hvorfor skriver hun her da?" er kanskje tanker som kommer inn i hodet deres.. men jeg skriver fordi jeg vil.... det er vel ikke så mange lesere uansett.. :)

i dag, onsdag, har vi hatt vår første studiedag..hurra hurra for studiedager.. :) men i morgen begynner skolen skikkelig..

i dag har jeg vært en barmhjertig samaritan og hjulpet cecilie og runar med å male.. male er gøy!! helt sant..

har også henta jakka mi jeg glemte på bareblåbær i går.. "hahaa... var hun så full" tenker dere.. "at hun glemte jakka si"...men nei..jeg var ikke full i det hele tatt.. bare det at lommeboken lå nederst i vesken min..og jakka lå over.. også tok jeg den ut.. så glemte jeg den.. men jeg har fått den tilbake nå.. selv om jeg har glemt den igen hos cecilie og runar.. "haha...distre tenker kanskje dere.. og det stemmer vel forsåvidt også...

i dag er det landskamp, og ikke noe mer.. og jeg har en krl logg jeg må skriv..

adios

Ingen kommentarer: