mandag 29. oktober 2007

1. stk motivasjon er mistet.. et sted mellom st.olavsgate og nyveibakken

meld ifra om noen finner den.. takk


det er de menneskene som forventer førsteklasses service når de er på burger king. som om de er deres eneste og beste kunde. de kundene er som regel litt eldre damer, som snakker veldig høyt.
jeg var innom burger king i dag, og der hørte man en dame som var kjempe sur,

damen : "æ skull itj ha isbiter"
mannen: "å beklager.. "
så tok han brusen og satte den bort. det fører til at damen blir enda mer grinete.
damen : "ikke isbita..kan du itj bare sil dem ut?"'
mannnen overhører damen og bare gir henne en ny brus uten isbiter.

så gikk hun å satte seg, kjempe sur og begynte å spise... men så for a opp

"servietta!!..må vi ha"

men det var det tomt for, så hu ble kjempe sint..og hylte til mannen bak disken..
men så begynte hu å klage for at det trakk der hun satt.... men venninna hadde ikke fått maten ennå...så hun begynte å klage for det også..

så når jeg skulle gå, åpnet jeg døra heeelt opp...og så gikk jeg ut.. når jeg fortalte fornøyd dette lille stuntet til espen så kikka han på meg og sa... "jeg holdt opp døra til deg jeg, mens du kledde på deg, også lukka jeg den når jeg så du kom"

jadda... voksne!! yeah!!


og jeg leste her om dagen at mora til Britney Spears skal skrive bok... og den skal handle om hvordan man skal oppdra en superstjerne eller hvordan oppdra barn i rampelyset... husker ikke heeelt..
you go mama!!
personlig hadde jeg kanskje ikke hylt så høyt med tanke på hvordan Britney oppfører seg om dagen... i hvert fall ikke skrevet bok om det..

2 kommentarer:

Janne sa...

Skadefryd er den verste form for fryd, sier alltid min far....

Terese sa...

du er ikke så værst på den selv, frk bjrkholt