mandag 22. oktober 2007

70-tallet

da er det mandag og det er på tide med et nytt album..denne gang plukket tilfeldig fra 70-tallet..rettere sagt fra 1974.. året med Watergate skandalen, de ble miljæavgift på bæreposer av plast...dovrefjell nasjonalpark blir åpnet..Odelsloven som likestiller begge kjønn blir vedtatt...
Kate Moss, Kari Traa, Ivan Campo, Håvard Bakke og Alanis Morissette blir født...Og Viking blir seriemester i fotball!

denne gangen ble det Sparks -Kimono My House..
Jeg skal ikke skryte på meg at dette her er noe jeg har hørt noe om... men jeg fikk tak i en sang, "This town Ain't Big Enough For the both of Us".. etter å ha hørt den får jeg asosiasjoner til Dollie de Lux...
Sparks ble dannet av Ron Mael og broren Russel Mael... De reiste til London og dannet et band... med sangen "This town Ain't Big Enough For the both of Us" havnet de på british top 10.


Jeg har forresten forelsket meg i dette her :)
enjoy


1 kommentar:

Janne sa...

ohhh, and I like the musicsite...