lørdag 17. november 2007

laurdag

i dag har jeg klipt meg..

"ojojoj...så slitt.." ææææ


skal på mikro med cecilie og runar..og smake på juleøl... I think I'm gonna like it...! :D
dessuten er led zeppelin verdens beste band:)

vært en bra dag i dag.. dessuten lagde mamman til esp fiskeboller i hvit saus i dag... det er virkelig lenge siden...

siden jeg håper på så mange gaver som overhode mulig i år,( som kompensasjon for london jul og ikke larvik jul..) skriver jeg en ønskeliste her..

jeg ønsker meg

flere fine tskjorter.. jeg liker tskjorter..
fine musikk cd'er..gjerne brente.. :)
hårkurer.. siden frisøren min sa at det MÅTTE jeg bare ha...for håret mitt flisa seg så... blææ.. Nei..stryk det.. nei til hårkurer..
en fin lommebok
hvitt skjerf.. håper på å lære meg  å hekle..slik at jeg kan helke ett...
jg ønsker meg et heklekurs..slik at jeg kan hekle meg ting...:)
fine vanter og votter
fine bøker
:)

(og ja... det var en spøk, at jeg måtte ha komensasjon for london jul, det kommer til å bli kjempe fint) :)

Ingen kommentarer: