mandag 19. november 2007

tradisjoner

samtale med mamma:

t: "vi har et problem.. vi får jo ikke sett tre nøtter til askepott denne jula, for vi er jo i england.."
m: "åja nei... det er ikke et problem..vi må ikke se den hvert år"
t: "eh..du er klar over at jeg har sett den hver eneste jul så lenge jeg kan huske?"
m: "åå..ja nei...vi kan ta den opp så kan du se den når du kommer hjem"

den damen der eier ikke sans for tradisjoner..
men hun skal heldigvis lage medisterkaker i London da..

spist belgiskvaffel med krem og rørte jordbær i dag... HIMMEL og HAV så fantastisk!! husker en gang når jeg var i Brighton, da spiste helle og jeg belgisk vaffel med varm sjokoladesaus...namnamn..

ting jeg gleder meg til å gjøre når jg kommer til Lååndeeen:
- drikker gingerbreadlatte på starbucks..nam!
- dra il kingston
- se julelys i gater som ox.st og pic.circus
- carnaby street:)

ellers i jula :
-synøve og øvrig familie
-anette:D
-andre venner
-sushi aften hos nhung...hvis de forandrer datoen da...så jeg kan få vært med:)
-julequiz?
-slappe av...

åsså har jeg jo bursdag første skoledag..lurer på å være 2 cool 4 school..slik at jeg kan gjøre akkurat det jeg vil... har lyst til å spise pizza på bær og bar, eller hamburger på graffi.... hm...eller hvis jeg er hjemme så vil jeg spise i bryggerhuset til anette... :D
-

beholde julefarge på blogg?

2 kommentarer:

Janne sa...

litt tidlig med julefarge på blogg. lyst å komme hit ikveld å se "you, me and everyone we know?

Anette sa...

Jeg er fantastisk lykkelig for at jeg er et eget punkt i jula di :D
Og jeg synes du burde feire bursdagen din hjemme...

En uke til, og du kan ha julefarge på blogg!