onsdag 12. desember 2007

tanker

variabel, varians, trekanttall, x akse, faktorisering, primtall, geometri... bah!

en ting jeg vet for sikkert er at geometri og jeg kommer kke til å bli gode venner...
og et lite notat til meg selv : PASSER! husk å kjøp en passer og kanskje en gradskive... slik at jeg har konstruksjonene mine i orden.... noe klarer jeg :)

lurer på hvordan livet mitt blir etter denne eksamenen... fredfylt? I dont think so...

til søndag er det julemarked i byen..det er kosli..skal kjøpe freddy tskjorte til noen i julegave...

i morgen er det en uke til jeg reiser til lååndeen..det blir jo sikkert stas...gleder meg i hvert fall til å se new baby og lage tog med markus..det blir artig...for å ikke glemme gingrbread latte..:D

hvor er konsentrasjonen min?? den forsvinner alltid!

1 kommentar:

Janne sa...

min har også forsvunnet...