tirsdag 5. februar 2008

jeg spør cecilie om hva jeg skal skrive i bloggen min og her kommer det:

i dag hadde jeg min andre dag på jobb.. jeg var ganske sliten når jeg kom hjem, men jeg orket å lage lasagne med cecilie, en ble god, men litt al dente.. jeg tok en dusj og en teatree ansiktsmaske og hårkur..nå sitter jeg i sofaen og spiser gulrot og salsa dipp... mens cecilie spiser ostepop med gaffel...

finn en feil.....





dette her var ikke min dag, men cecilie sin dag..

min, terese, sin dag har vært ok. Andre dag i praksis og jeg skjønte plutselig ordet "koseskole"... and I dont think its ok! elllers er praksis snørrete, åmete og en tanke slitsomt..
nå spiser jeg litt ostepop, for det har jeg hatt lyst på siden lørdag.. baker brød som står og hever... og lader batteriene til matematikkensdag i morgen..

Ingen kommentarer: