lørdag 2. februar 2008

snikksnakk

jeg tror kjærlighetsorg er den værste følelsen som finnes, alt er vondt.. den vonde følelsen som IKKE vil gå bort..som bare sitter i brystet..trangen til å gråte bare du hører en sang som dere hørte på sammen f.ex. som man 
hører overalt..

og så kommer det fine mennesker da, som vil trøste...(bless them:), men som overhodet ikke hjelper...hjelper nok i ettertid, men der og da er det ikke noe moro å høre:

- ikke bry deg om han...han er dum som ikke vil ha deg..du finner en annen.. som er mye bedre..
- ikke gidd å kast bort mer tid på han... slutt å tenk på han!...
- han er ikke verdt å gråte over..

når det kommer til kjærlighetsorg tror jeg den er så ille fordi man hele tiden tenker på at den personen man savner er et annet sted..og lever videre liksom...


andre ting jeg ikke liker å høre er for eksempel...
når jeg snakka med mamma om en matteprøve som plutselig kom på meg, og som jeg sa at jeg ikke hadde motivasjon til....
- men terese det kan du ikke si.. for du må jo ta den... du kan ikke si at du ikke har motivasjon...
(visst pokker kan jeg det)

skal lage risotto nåå..:)

1 kommentar:

Janne sa...

Se Panams blogg om kjærlighetssorg, jeg tror dere il felles trøst.