søndag 22. juni 2008

over 300 innlegg med fjas og mas

det er på søndager iveren etter å blogge kommer.. men så kommer det evige spørsmålet..om hva?hva er det folk egentlig vil lese om? hva vil jeg skrive om??.. det er ikke noe problem for meg å skrive referat fra dagen og slike ting, men det føler jeg blir for overfladisk..


nei..burde egentlig bare legge meg nå kjenner jeg...humøret daler og sangene på iTunes blir mer og mer sentimentale...
tror jeg skal starte med å skrive innlegg på engelsk..blir øvelse for meg og kanskje flere kan lese.. må tenke på det..

kontrollen som jeg en gang hadde over livet mitt er borte..jeg vil gjerne ha den tilbake.. så slipper jeg å være usikker.

7 kommentarer:

Anonym sa...

"Sun in my face" høres ikke like bra ut på engelsk som på norsk, bare så det er sagt.

Terese sa...

uenig

Glenn Pedersen sa...

Skriv om sex!

Terese sa...

har ikke noe sexliv?

Anette sa...

skriv om Glenn ;)

Terese sa...

sitt sexliv?

Anette sa...

gjerne det... får du noe ut av han om sexlivet hans, så er du vanvittig god! :p