torsdag 25. september 2008

her om dagen

- skulle jeg kjøpe en banan på meny, og i en kasse med enkle bananer stod det et lite skilt : "jeg er singel, men jeg er god for det" ... jeg kjøpte to
- så gikk jeg forbi en bil, og i bilen så satt det en liten boxervalp og kikka ut... den var kjempe søt..
- så vrikka jeg nesten foten når jeg gikk og skrev melding samtidig..
- så fikk jeg latterkrampe da jeg fikk en finger i munnen når jeg gjespa.. det resulterte i at jeg ikke klarte å gjespe på sikkert mange minutter..
- så koste jeg med en kattunge på vei hjem fra jobb...
- så kikka en hvit katt inn kjøkkenvinduet mitt.. den var prikk lik synøve, men det var ikke synøve...
- pasjonsblomsten min har kjempe mange knopper..og i dag, så var det plutselig to nye blomster..:D det er hyggelig å stå opp til:)

2 kommentarer:

Anette sa...

det er meg og bananene lissom: singel, men god for det? hoho

Anonym sa...

Hvem sin finger fikk du i munnen da du gjespa?