fredag 26. september 2008

larvikungdom

på vei hjem fra jobb.. møter to gutter, alder ca: 15-17 år...
de kommer mot meg og sier "antikrist" og slår hverandre med en trestokk..

først en gang vendt mot meg ganske høyt..og en gang til hverandre mens han ene slår han andre, og omvendt.. merkelig..

dessuten har jeg sett tre pønkere i dag, hvis man kan kalle pubertale gutter med, "fuck the police" og "sex pistol" merker på skinnjakkene, og en hanekam som er så tung at de må gå med hodet litt på skakke, pønkere..
men for all del... synes sex pistol er bra jeg.. men jeg synes også at politiet gjør en bra jobb.. så jeg hadde nok ikke vært en bra punker.. litt sell out.. akkurat som vegeterianere som spiser fisk?...

tilbake på mester grønn i dag.. og i morgen.. jeg liker blomster..og jeg er sikker på at de liker meg også!

Ingen kommentarer: