søndag 28. september 2008

kald kebab og enkel kjedsomhet..

kald kebab er digg.. i hvet fall kald innbakt kebab ting.. mmm

i morgen er det egentlig høstferie.. men jeg skal jobbe hele uken..men det er forsåvidt greit det også..

merkelig kunde på jobben i går..

kunde: hvor mye vann skal blomstene mine ha?

jeg: det kommer helt an på blomstene dine det..

kunde: det er helt vanlige blomster...eller planter..

jeg: det er litt vanskelig å si noe helt eksakt, siden jeg ikke vet hva slags blomster eller planter det er, men hvis det er grønnplanter, så er det ikke alle de som er så glade i vann.. en du kan sette dem i en bøtte, så drikker så mye vann den vil...

kunde: men hvis jeg skal vanne vanlig da?..hvor mye vann skal jeg bruke da?... 

jeg: nei det har jeg ikke noe fasit svar på, så det er nesten bare å prøve deg litt frem..

kunde: jeg skal trene jeg nå... takk for hjelpen! 

jeg: ehh..ok! bare hyggelig og god helg... 

og jeg har lyst til å dra til london

Ingen kommentarer: