mandag 8. desember 2008

det finnes ikke større lykke enn å tisse når man må skikkelig...

jeg går fra skolen, kjenner jeg må tisse, men konsentrerer meg om noe annet.. men i det jeg setter nøkkelen i låsen klarer jeg nesten ikke holde meg..jeg holder rett og slett på å tisse i buksa.. men jeg løper inn og plundrer med skoa..sekken får jeg slengt unna, jakka rekker jeg ikke ta av..vantene av..brillene er så doggete at jeg ikke ser noe.. løper på tærna inn, tar opp lokket på do..setter meg ned, oppdager at det har falt ned igjen fordi jeg tok det for fort opp.. men jeg rakk det jeg..

i dag har jeg hatt eksamen, der jeg har skrevet om thomas glahn..gitt en kanskje litt urettferdig karakteristikk av han, og sammenlignet bokglahn med filmglahn...jeg fikk en oppgave som jeg burde ha klart, men følte likevel at jeg kunne gjort det mye bedre... og hva er det med egenskapen å spøke litt i en eksamensbesvarelse?..skulle jeg gjerne vært foruten.. 

Ja dette er altså mannen som jeg har skrevet om.. men ikke den jeg tenker på, for han ser ikke sik ut.. denne mannen er fra en tysk-pan-film...

1 kommentar:

Anette sa...

om overskriften; Nei, det gjør det faktisk ikke...!