onsdag 3. desember 2008

enkelte ting var bedre før

jeg lurer egentlig litt på hvorfor tv2 sender "the julekalender" på nytt igjen... kan ikke tenke meg at det vil slå an like bra som det gjorde de første gangene... "de e bærre lækkert.." nei, det er ikke den samme schvungen over det nå i 07, som i 94... jeg husker de i klassen min dansa støveldans i friminuttene..gjør dagens småskoleelever det samme i år tro? nå skal jeg innrømme at jeg aldri har likt the julekalender, da jeg krever litt mer av underholdningen på tv....

vi vil da ha noe nytt???

det blir akkurat det samme som mot i brøstet.. det var morsommere med nils som slang skoa i veggen, spiste seigmenn, leste donald og drakk cola.. mens han sa bipbip.. 

nei enkelte ting burde bare gravlegges! min mening! må dere lesere gjerne ha en annen mening..

1 kommentar:

Glenn Pedersen sa...

Men "gi meg det jeg vil ha" er kvalitet? ;)

Tviler på at folk er enige i din slakt av "the julekalender", men du skal selvfølgelig få lov til å ha dine egne meninger om den :)